Monday, May 25, 2009

PsyChOlOgy

AlOha..
lamak sa sik on9 di ctowk sejak menghidap penyakit malas beberapa bulan yg lps..
erhm..nektowk, aku ngah duduk lam computer lab wat kerja spss aku..
sejak laptop ada prob yalah nya jadi camtuk..

dekat sebulan giwk tinggal utk final..
seperti biasa, aku lum terubat dr penyakit mls aku..
huh...apa dah jadi ngan aku towk??? bukan main mula2x msk course towk, aku bersemangat..
tapi lama kelamaan, semangat aku terbang melayang entah kemana..
nak diluah kat papa, papa merepak, nak dluah kat mama, nya ssh ati..
mok diluah kat kakak, nya tetak dan kata "padan muka", mun dluahkan kat adik, gerenti nya letak tepon...alahai, hidup2...

apa2pun,
segalanya tanggung oleh diri sendiri an...
mun sik tertanggung sapa giwk nak menanggung.. (mula la aku merepak kat ctowk..huhu)
rindu seh ngan miri, bilit aku, rumah aku, kwn2x lama aku, best frenz aku...etc..etc..
HOMESICK!!! T.T

pa2pun,
doakan semangat aku kembali dan berjaya sem pertama towk..ameeeennn...

*aku taw tajuknya tak sesuai tapi otak aku cramp kesejukkan, sik dpt nak mikir giwk..CHAW CHIN CHAW!!!!!

No comments: